تکریم حجت‌الاسلام یگانه مدیر اجرایی سابق صندوق

با حضور آیت‌الله حاج شیخ مهدی مروارید رئیس هیئت مدیره صندوق و حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن شریعتی مدیر عامل صندوق و سایر اعضای محترم هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه از زحمات حجت الاسلام یگانه در طول بیش از 30 سال خدمت ایشان در صندوق تقدیر به عمل آمد.

در متن تقدیر از ایشان که به امضای آیت‌الله حاج شیخ مهدی مروارید رئیس هیئت مدیره صندوق و حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن شریعتی مدیر عامل صندوق رسیده است آمده است:

گره­گشایی از مؤمنان و خدمت به مرزبانان معارف اهل­‌البیت علیهم‌­السلام موهبتی  است که خداوند متعال به هر کسی ارزانی نمی­دارد؛ خداوند متعال را شاکریم که در صندوق قرض‌­الحسنه حوزه علمیه مشهد، که نخستین تشکیلات رسمی قرض‌­الحسنه برای حوزه­های علمیه است به مدد همکارانی چون شما به گره­‌گشایی از طلاب، فضلاء و اساتید حوزه­ه‌ای علمیه پرداخته­‌ایم.

ضمن تبریک نائل آمدن جناب­عالی به افتخار بازنشستگی از تلاش­ها و خدمات شما در این مؤسسه تقدیر می­کنیم و از خداوند منّان، دوام عافیت و توفیقات جناب­عالی را مسئلت می­‌کنیم.

در ادامه این برنامه جناب حجت الاسلام سید مرتضی کنعانی به عنوان سرپرست اجرایی صندوق معارفه شدند و اعضای هیئت مدیره برای ایشان آرزوی توفیق در انجام مسئولیت نمودند.

مطالعه این مطالب را هم پیشنهاد می‌کنیم